PRODUKTIV

Allmänt / Permalink / 0
Känner mig ganska grym idag. Håller på att tvätta kläder, har köpt färdigt julklappar till Linkan och har även kommit en bit på min hemtenta. Vid halv fem börjar jag jobba och slutar halv tio. Så snacka om att jag håller igång, haha. För övrigt känner jag mig rik. Fick dubbel lön denna månaden eftersom att jag lämnade in en lönelapp för sent en gång. Så det känns super såhär i juletider. Ska och shoppa med Linus på Emporia i helgen bara för det, TJOHO!
 
Jag har även kommit igång ordentligt med träningen, tränar tre gånger i veckan och det är jag jätte stolt över mig själv för. Från att dansa tre gånger i veckan plus en idrottslektion till ingen träning alls gjorde mig ganska fet. Haha...Tog en såndär förebild och idag tog jag en efterbild...eller påvägenbild. Och det är sjukt stor skillnad, tycker jag, och det känns bra. Är dock för feg för att lägga ut den tror jag. Kanske att jag en dag tar modet till mig.
Men hur som helst så känns det så svinigt bra att jag hittat något inom träning som jag tycker är kul igen!
Till top