SJUKA JOBBDAGAR

Allmänt / Permalink / 0
Det har varit några helt galna jobbdagar igår och idag. Igår släppte vi våra babysimplatser och hela systemet la ner. Jag trodde jag skulle avlida. Satt i telefon hela dagen, både med folk som ville boka och med de som vi köpt vårt system av. Galenskapen fortsatte idag med att jag var tvungen att fixa allt som gått snett igår. Som att reda ut hur många som ska ha pengarna tillbaka och liknande. Har också suttit och gjort schema för vårterminen, phuu. Min hjärna har verkligen gått på högvarv och nu är jag så himla trött. Igår avslutade jag också min jobbedag med tre vattengympa pass så nu värker mina benhinnor en aning..
 
När jag kom hem från jobb idag var det dags att laga mat direkt. Gjorde en het pastagratäng med choritzo som jag hittat på en sjukt bra matblogg som heter byblondie.se. Mmm så gott det var. Jag rekomenderar dock er att inte ta en matsked sambal oelek då det verkligen brann i munnen förra gången jag gjorde det. Idag tog jag en halv matsked och det blev himmelskt.
 
Nu ska jag fortsätta slappa och njuta av min lediga kväll och av att det snart är jul!
 
 
Till top