SKÖNASTE HELGEN

Allmänt / Permalink / 0
Jobbade till klockan sex i fredags. Sen var det snabbt hem och fixa sig för att sedan dra till Johannes för lite 20-års firande. Vi åt skitgod mat och sen drog vi vidare mot Köpenhamn, och fy tusan vad kul jag hade. Men lite dyrt blev det för en kväll kan jag tycka, men ändå värt det haha. Dock inget man kan göra var och varannan helg.
 
I lördags gjorde jag och Linus absolut ingenting. Vi sov länge. Åt god frukost. Sov lite till. Lagade hemmagjord pizza, krängde godis i massor och bara slappa. Det var helt otroligt skönt att bara ligga hemma. Vi kollade också på Pippi på rymmen, så mysigt! Igår skulle Linus klippa sig hos min mamma vid elva, så då passade jag på att träna samtidigt. Sen veckohandlade vi och sen gjorde jag storkok. Vi var klara och hade ätit middag och allt redan vid fyra. Så sen slappade vi åter igen i soffan, haha, fy tusan vad skönt. 
 
Just nu har jag precis kommit hem från gymmet. Avslutade med att springa 2km. Skitjobbigt tycker jag det är att springa. Har inte sprungit sen i somras, men jag borde börja köra mer kondis. Vet dock inte om det kommer bli i form av löpning i fortsättningen, haha.
 
Nu längtar jag till tisdag, för då är det för tusan julafton!
Till top