JULPYNTAT

Allmänt / Permalink / 0
Idag gick jag upp vid nio. Drog på mig träningskläder och gick en runda innan frukosten. Sen var det storhandling som gällde och efter det drog jag till gymmet. Körde ett pass och körde en grym magövning..eller ett grymt magpass efter jag kört bröst och triceps. Ska se om jag hittar videon på det jag gjorde sen. 
 
När jag tränat klart drog jag hem och satte på julmusik, sen var det julpynt som gällde. Snöade ett fönster bara för att vi alltid haft det hemma så det känns inte som riktig jul utan ett snöat fönster. Nu längtar jag efter att få sätta upp julgranen och jag tror faktiskt att jag ska göra ett pepparkakashus också. Sen hoppas jag snön kommer snart också, hihi.
 
När julpyntet var framme ställde jag mig och lagade ett stort lass chili con carne. Så nu har vi litta matlådor igen. Längtar för övrigt till helgen för då ska jag och Linus köpa julklappar. Mysigt!
 
 
Till top