Sola

Allmänt / Permalink / 0
Vaknade vid tio men låg kvar i sängen en stund. Det finns ju inget bättre än att vakna upp och känna lugnet. Att man har en hel ledig dag framför sig och att man inte behöver stressa upp! Igårkväll hade Leo värsta gympapasset, åhh vad jag älskar det. Han har varit så lugn hela helgen, antagligen för att jag stressat runt och jobbat dagarna långa, så har varit lite orolig. Så det var skönt att få nerverna lugnade innan jag somnade igår. 
 
Vid elva när jag hade fått i mig lite frukost så bytte jag om till bikini och la mig ute på vår solsäng och stekte. Och ja, jag hittade en gammal bikini som passade!! Fantastiskt ju! Så nu behöver jag iallafall inte ha ren panik och tokleta efter en som sitter bra utan kan ha denna tills jag hittar något annat som faller mig i smaken. Har ju en dröm om en röd bikini denna sommaren, fråga mig inte varför.
 
Vet inte om Leo uppskattade värmen lika mycket som jag gjorde för han levde rövare där inne under hela solningen, haha.
 
Lite röd om kinderna har jag råkat bli...att man alltid ska gå ut för hårt och bränna sig de första gångerna. Man lär sig aldrig!
Till top