Bara jag och Leo

Allmänt / Permalink / 0
Idag gick vi upp vid nio tiden, jag åt frukost och sen begav vi oss ut på en lite promenad. Blev ganska trött så den blev inte särskilt lång, men bättre än inget! Sen har vi bara spenderat resten av dagen inne. Jag har insett vad mycket det gör när Linus är hemma, idag har jag liksom inte haft någon tid över alls då Leo varit igång hela tiden. Han har bara sovit någon pyttestund för att sedan vilja amma och efter det behövs blöjan bytas. Men jag njuter verkligen av att få spendera all min tid med min lille kille, men vi saknar pappan i familjen såå mycket. Just nu är han och tränar så det blev inte mycket tid tillsammans idag. Men imorgon jobbar han kväll så då har vi hela förmiddagen tillsammans.
 
Annars har jag hunnit boka dop nu i dagarna och det känns så skönt. Tänkte först göra dopkorten (inbjudningarna) själv men sen hittade jag att man kunde beställa superfina på nätet så då sparar jag mig själv den ansträngningen, haha. Så nu när Leo äntligen somnat ordentligt har jag pysslat med det.
 
Nu sitter jag mest och inväntar idol...dagens höjdpunkt haha, Älskar det programmet!
 
Mina favoriter!
Till top