Torsdag

Allmänt / Permalink / 0
Igår var Linus ledig så äntligen hade vi en hel dag att spendera tillsammans. Vi gick ner på stan eftersom det var så fint väder, jag käkade en glass och han tog en kebabrulle. Idag jobbar han dock igen så han är inte hemma förrän vid elva, såå tråkigt. Men Sofie kommer hit ikväll och håller mig sällskap vilket är skönt.
 
Idag har vi varit hos bvc. Leo har gått upp ordentligt, nu väger han hela 2988g, så himla nära 3kg-strecket nu, hihi. Stora killen. Han har alltså gått upp nästan 300g på en vecka, det tycker jag är bra jobbat. Så detta betyder också att vi slipper ersättning vilket är kanon! Nu har jag nyss ätit toast och sitter och kollar på dr Phil..känner hur trött jag är nu också. Leo ha börjat äta med 1,5-2h mellanrum så inte mycket sömn här. Men allt för min lille pojke såklart.
Till top