FY BUBBLAN

Allmänt / Permalink / 0
Igår fick jag verkligen smaka på baksidan av att vara gravid. Vaknade och kände mig superyr men jag avskyr att vara hemma från jobb så jag gick dit ändå. Satte mig i omklädningsrummet och försökte samla mig men det gick bara inte. Jag var yr, mådde illa och ja det kändes helt enkelt som jag skulle tuppa av när som helst. Så jag fick helt enkelt gå hem igen. Har hänt två gånger tidigare men då har det bara varit korta stunder och då har jag även svettats som en gris. Men igår var det annorlunda och det höll i sig verkligen hela dagen. Låg som en döing i soffan hela dagen och kunde verkligen inte äta ett skit på hela dagen. Mådde helt sjukt dåligt. 
 
Ringde barnmorskan och hon sa att jag skulle köpa järntabletter och att det antagligen var blodtrycksfall jag hade. Fruktansvärt obehagligt måste jag säga. Så nu har jag börjat med järntabletter och hoppas verkligen det blir bättre. Jag vill verkligen inte behöva gå hem från jobb sådär igen. Stannade hemma även idag eftersom jag fortfarande inte mådde bra igårkväll. Men nu känns det som tur är bättre förutom att jag har en konstigt spänning i magen, den gör ont. Men klagar inte för det är ingenting mot igår, ush.
 
 
Till top