BORDE SOVA

Allmänt / Permalink / 0
Började jobba klockan sex imorse. Tiden bara flög iväg på jobb, riktigt skönt. Efter jobbet gick jag förbi coop och handlade lite till dagens planer. Gjorde hemmagjorda köttbullar och hemmagjord potatismos. Skulle göra en brunsås till det också men fattar fasen inte hur man gör det. Den blev verkligen äcklig, haha. Men inget som störde mig, älskar att äta bara köttbullar, potatismos och lingonsylt!
 
Efter jag ätit satte jag mig och pausa i soffan en ministund innan jag drog igång och bakade kärleksmums. Jag och Linus sa att vi skulle göra det i söndags men det blev inte. Så nu ville jag överraska och ha det färdigt tills han kommer hem från jobb idag, vilket jag har. Han är nog hemma om ungefär en kvart och jag förstår inte att jag sitter här vaken fortfarande. Somnade dock en stund efter jag bakat klart men det var nog inte länge. Kommer somna som en stock senare. Imorgon ska jag iväg tidigt och efter det ska jag försöka orka ta mig till gymmet. Har tränat alla mina pass jag har skullat hitintills denna veckan och jag är så stolt över mig själv att jag tog mig själv i kragen igen. Så nu får jag inte fjanta mig och strunta i träningen imorgon. Sen borde jag försöka hinna tvätta och städa imorgon också, men vi får se hur det blir med det. Måste försöka slappa lite också då det är min enda lediga dag denna veckan. Dags för jobbhelg igen, inte sugen precis.
Till top