Kass uppdatering

Allmänt / Permalink / 0
Hej och hå, här var det längesen jag skrev något. Men tiden den  bara flyger iväg. Jag har jobbat hela veckan och när jag kom hem i fredagskväll efter en stängning på jobb överraskades jag med en Babyshower. Ute på vår uteplats stod alla nära och kära och skrek "SURPRISE". Och snacka om att jag blev surprised, haha. Hade verkligen inte anat något! Sen har dagarna främst spenderats hos mamma och pappa i deras trädgård i skuggan, det är ju helt sjukt varmt nu, jag flyter bort typ. Jag har numera märkt av graviditeten betydligt mer. Mina leder i fingrarna gör helt sjukt ont, antagligen på grund av att jag är svullen. Jag har ganska kraftig mensvärk, vilket är lika med förvärkar. Jag har också väldigt ont mellan benen, förhoppningsvis har han kanske fixerat sig där inne. Idag ska jag till barnmorskan och sedan vidare till mamma och pappa. Får väl berätta om alla mina krämpor för barnmorskan och få saker och ting förklarat. Men tror inte det är allvarligare än att det faktiskt är så det är att vara gravid. Denna veckan jobbar jag min sista vecka, vilket nog är på tiden, går in i vecka 38 på torsdag vilket betyder att Leo är färdig och får komma precis när han vill. Det räknas alltså som en normal födsel från vecka 38. Det är så sjukt!
 
Idag har jag hunnit med att tvätta en maskin och städa toaletten. Igår fick jag kokat nappar, packat in Leos blöjor osv. i skåpet och packat BB-väskan. Allt är klart inför vår lilla killes ankomst och herregud vad jag längtar. Är med i en mammagrupp på facebook och två som var beräknade till samma datum som jag har fått sina små. Det börjar bli så verkligt nu!
Till top