Arvika och 21 år

Allmänt / Permalink / 0
Sitter just nu hos Linus bror och hans sambo i Arvika. Idag fyller jag 21 år dessutom. Vi har det supermysigt här, men vädret är tyvärr inte med oss. Spöregn hela tiden, men vi myser där inne istället. Jag och Sandra var en sväng på stan innan och då köpte jag ett par fina skor till Leo. Hans första par skor, mjukisskor dock, men såå söta. Just nu står Sandra och gör en tårta till mig men innan vi ska mumsa i oss den ska vi äta tacos, himla lyxigt, hihi. Fick en jättefin nessesär av dem och en bodymist av Linus. Fick ju systemkameran av Linus också så tyckte egentligen inte han skulle köpa något mer men det var gulligt av honom.
 
Är ruskigt trött idag för jag och Sandra låg och snacka tills klockan var närmare halv fyra på natten igår...helt sjukt ju. Lär somna tidigt ikväll! Nu när vi är borta lär inte bloggen bli uppdaterad så ofta men den kommer väl igång igen så fort vi kommer hem. Men kan försöka skriva något inlägg då och då.
Till top