Ett hjärtskärande beslut

Allmänt / Permalink / 1
Ikväll bestämde vi oss för att lägga ut katterna på blocket. Vi har pratat till och från om detta såå länge men det har tagit emot för mycket. Men ikväll tog vi det jobbiga beslutet och det dröjde inte många minuter innan vi hade en intresserad. Fick bilder på hur hon bodde för att det skulle kännas rätt och hon verkade väldigt djurkär. Så det känns bra samtidigt som det inte är långt ifrån tårar här hemma. Men jag har insett att jag inte klarar av att bo såhär... Med hår överallt och en sönderklöst soffa. Kan verka ytligt men jag mår så dåligt av att inte ha ordning omkring mig. 

Men när jag tänker på att Leo inte ska få gosa med sina älskade kisar mer så gör det verkligen ont i mig. Men hellre att vi gör oss av med dem nu när han inte riktigt förstår än sen när han verkligen förstår innebörden. Ush, det kommer bli tomt och det kommer kännas så himla konstigt. Men jag vet att det är rätt beslut för oss.

Annars har vi haft en lugn dag hemma. Ösregnade ute hela förmiddagen så blev inte att vi kom ut något. Leo sov middag i 3h och likaså jag och Linus. Sen kom Mathilda hit och gjorde oss sällskap till middagen. Leo fick fina presenter, tack så jättemycket! När Leo somnat såg vi Falk och pratade med kvinnan som ska köpa katterna. Ush vad jobbigt det är.. Trodde inte man kunde tycka om katter så mycket.

#1 - - Mormor:

Kännet med Er men ibland måste man välja även om det gör ont. Kram.

Till top