Shopping

Allmänt / Permalink / 0
Idag befann vi oss på Nova klockan 10 och där mötte vi upp Nickan m. Familj. Vi spenderade först en timme på leklandet. Leo var ganska skeptisk en lång stund, han har förändrats så mycket sen inskolningen. Antagligen seperationsångest skulle jag gissa. Men han kom igång efter ett tag iallafall och han och Tilde sprang runt som två tokar och jagade varandra! 

Vid 11 gick vi in på Nova istället och åt lunch allihopa innan det var dags för busungarna att nanna. Perfekt plan för det innebar att vi fick shoppa i lugn och ro. Jag hittade ett par nya haremsbyxor då det nästan är hål på mina gamla. Även örhängen då alla mina andra lyckats försvinna, samt en lurvig väst typ. Linus hittade en tröja och ett skärp och Leo fick ett par jeans jag tittat på innan som nu var nedsatta med 30%. Han fick också ett par nya tjocka vantar som jag hoppas att tummarna går ner i! Funkar ju inte med tunna tygvantar om det blir snö.

När vi kände oss nöjda med shoppingen körde vi hem till Nickan där de bjöd på riktigt god middag. Barnen busade, fick ett bad och dansade. Mycket mindre bråk idag så det var skönt! Vi körde hem vid sju så vi hade en trött kille ikväll som somnade utan några problem. Sen har vi såklart sett Falk men nu fick jag bädda ner mig då Leo vaknar stup i kvarten. Men så fort han ligger hos oss i sängen så sover han så gott. Men inatt vaknade han vid fyra och gallskrek, höll på hur länge som helst utan att få honom lugn. Så fick bli en flaska och då somnade han om. Vill ju egentligen inte ge på natten men när man försökt i bort mot en timme blir man lite lätt desperat. Men han måste varit hungrig för till frukost klämde han en macka plus två små yoghurtar. Kanske en växspurt nu!



Till top