Vardagslyx

Allmänt / Permalink / 0
Jag som trodde att vi hade dagen fri från planer så gissa om jag blev snopen när jag kollade kalendern och såg att vi skulle varit på bvc för 5-månaders vaccinet klockan 13 idag. Det missade jag helt och jag känner mig så himla dum. Jag är inte en sånn som missar något, har alltid stenkoll. Men nu hade jag verkligen fått för mig att det var på fredag. Ajja, vi får väl en ny tid men jag känner mig lagom dum..
 
Kvällens planer hade jag dock inte glömt bort. Vi var bjudna på middag hos Sandra, Johan och lille Adrian. Lika god mat som vanligt och sen fick vi blåbärspaj till efterrätt. Inte illa med lite vardagslyx!
 
Leo har varit blöjfri hela dagen, även i bilen och hos Sandra och Johan. Inga kiss-olyckor men han råkade bajsa i kallingarna här hemma. Gissar på att det kommer ta ett tag innan han lär sig det. Men jag är så stolt att han klarar kisset iallafall! Han känns plötsligt så stor, min lille Leo som nyss var en bebis. Vad hände??
Till top