Drakens lekland

Allmänt / Permalink / 0

Klockan nio idag var dem här från Anticimex och gjorde någon besiktning. Så förmiddagen sprang iväg då jag fick sova till tjugo i nio idag. När Leo vilade middag duschade jag och gjorde mig i ordning. Vi slängde i oss lite sen lunch när han vaknat innan vi körde till Center Syd för att besöka leklandet där. Och vilket roligt lekland! Längtar tills jag inte har min gravidmage så att jag kan hänga på och busa lite mer. Kasebanorna var helt sjukt höga!! Jag klättrade med upp en gång, lite kämpigt och svårt med denna magen, haha.

Vi gick lite i affärer sen också och till vår lycka hittade vi sen en restaurang som hade tacobuffeé. Så himla gott var det och det var så bra service. Leo fick äta gratis och dr serverade honom mjölk utan några problem. Sånt gillar man! Leo åt som en tok efter allt busande.

Vi var hemma när Leo skulle sova så det var bums i säng. Nu har vi sett sista avsnittet av orange. Herregud så spännande och jag längtar till nästa säsong! Jag ska strax bädda ner mig. Imorgon är det den stora dagen, nämligen den dagen Mollie är beräknad. Men jag skulle bli väldigt förvånad om hon tittade ut. Noll känningar!

Till top