Fixerad bebis

Allmänt / Permalink / 1

Åhh vilken lättnad! Mollie ligger nu helt fixerad, jag blev så glad!! Besöket hos barnmorskan gick jättebra och det blev bestämt att om hon inte kommit om en vecka får jag en hinnsvepning. Så nu har jag något att se fram emot iallafall. Hoppas ju dock att hon kommer innan dess ändå.

När jag kom hem från barnmorskan åt vi lite lunch innan vi vilade middag. När vi vaknat åkte vi till Bauhaus och köpte en grästrimmer, så nu är Linus lycklig. Vi stack också inom lager 157 så jag fick en ny bomberjacka, ser fram emot när den passar. Köpte ju i mina vanliga storlek för såhär stor är jag ju förhoppningsvis inte så länge till, haha. Leo fick två nya byxor och Linus lite kallingar. Alla nöjda och glada körde vi hem igen. Jag lagade mat och Linus fixade sin trimmer.

Leo har ätit så dåligt i några dagar nu men ikväll slevade han i sig och sa "mm gott" hela tiden så det var så skönt att se. Leo fick ett bad innan det var läggdags och sen har vi sett orange is the new black. Vi har bara ett avsnitt kvar nu så nu längtar jag tills imorgonkväll!

#1 - - Mormo:

Skönt att det fixeringen är klar o Hon är redo då kan det bli när spm helst. Nu håller vi alla tummar. Kram.Momo.

Till top