BABYSHOWER

Allmänt / Permalink / 1
Igår var det äntligen dags för något jag längtat efter så himla mycket, Sandras babyshower! Jag och Elin har planerat detta superlänge och det har varit så svårt att inte försäga sig. Elin kom till mig vid 12.00 och då började vi pynta och förbereda. 13.30 kom alla gäster och 14.00 kom Sandra. Hon blev superglad så det blev verkligen lyckat.
 
Vi började med att äta smörgåstårta och sen körde vi igång med lekarna. Det var gissa bajset, mäta mage, och gissa bebisbild. När vi lekt färdigt öppnade Sandra alla presenter och sen var det fikadags. Klockan blev nästan 18.00 tror jag och folk började droppa av. Jag och Elin gjorde då en gipsmage av Sandras fina kula, så nu är den förevigad.
 
Jag hoppas att Sandra känner sig lika nöjd som jag! Och lycka till med den lilla killen!
 
 
#1 - - FrökenTV, bloggen om tv och film:

superfint

Till top