Mata ankorna

Allmänt / Permalink / 0
Idag har vi gjort Leos favoritsyssla, nämligen matat ankorna. Dock var där några andra som gett dem tre påsar fulla med frallor så det var ju inte några jättehungriga ankor. Leo tyckte dock det var lika kul ändå och var inte den gladaste ungen när brödet tog slut och vi skulle hem. Han ville inte ens leka på lekplatsen så tjurig han var. Tur det för klockan var jättemycket så när vi kom hem var det dags att vila middag.
 
När barnen sov passade jag på att vika mängder med tvätt. Hade tre proppfulla ikea-kassar som stod och väntade. Sen har vi inte gjort så mycket på eftermiddagen. När Linus kom hem åkte jag och gjorde ett ärende på stan innan det var dags att laga middag. När vi ätit drog Linus på träning och sen nattade jag barnen i typ två timmar. När Mollie äntligen somnat to jag mig an lite pyssel inför dopet! Klockan är hur mycket som helst nu så måste verkligen gå och lägga mig.
 
 
 
Till top