Jag har blivit faster igen!

Allmänt / Permalink / 0

Oj vad dagarna har gått. Kan omöjligt komma ihåg vad vi gjort alla dagar men ska försöka på ett ungefär. I fredags planterade Linus den sista biten av häcken och sen åt vi middag hos mamma och pappa.


På lördagen spelade Linus match. Jag städade och förberedde kvällens middag. Nickan m. Familj kom nämligen hit och vi bjöd på grillat. När barnen somnat åt vi kladdkaka och bara snackade. Mysigt som alltid!

Söndagsförmiddagen spenderade vi ute i trädgården. Linus grävde upp den sista rabatten. Nu är det bara några få växter som står här och var i trädgården som ska upp. Sen måste vi så gräs. Jag och Leo rensade upp en hög med massa skit som fanns i trädgården. Tog massa stenar och la i en rabatt som vi ska behålla. Blir nog ganska fint när lavendeln blommar sen.

Vid tre var vi hemma hos Sandra och Johan. Johan hade gjort egen pulled pork med picklad lök och goda såser. Vi skulle egentligen hem när barnen skulle sova men bestämde oss för att stanna. Så vi stack hem och hämtade lite kladdkaka och pyjamaser och så blev det en riktigt trevlig kväll.

OCH under kvällen blev jag faster igen åt ännu en liten prins. En liten liten en dessutom. Längtar såå efter att få träffa honom! Stort grattis till Andreas och Evelina!

Idag har vi inte gjort alls mycket. Mollie prövade mitt tålamod och ja Leo med för den delen. Blä alltså... ibland känner man att man inte orkar mer. Man vill bara stänga in sig på ett rum, haha. När den ena slutar skrika börjar den andra liksom. Sjukt påfrestande. 

Linus var dessutom bara hemma en timme ungefär när barnen var vakna. För efter jobbbet veckohandla han och sen var det träning som nu har börjat tidigare. Såå tråkigt. Men imorgon är det min tur att åka iväg och simma!


Till top