Lekland och hemmadagar

Allmänt / Permalink / 0

I onsdags åkte vi till leklandet på Center Syd med Simon, Amanda och Samuel. Trodde att Leo skulle ha vuxit i det leklandet lite mer nu men det är fortfarande för stort för honom. Så får bli Lund nästa gång! Men det var mysigt och vi vuxna hade också roligt. Linus, Simon och Amanda slängde sig genom något jäkla nät och jag höll på att dö av skratt, haha.


I torsdags var vi mest hemma men jag handlade inför kalaset och så. På kvällen var jag och barnen hos mamma och pappa ett par timmar innan vi körde hem när barnen skulle sova. Linus spelade på match.

Igår fredag var det städning som gällde. Jag och Leo körde även några ärenden på stan och det var så mysigt med lite tid bara han och jag. Det händer inte ofta alltså. 

När barnen somnat var det lite förberedelser inför kalaset för våra små idag.




Till top