Vardagslunk

Allmänt / Permalink / 0

Vardagen har verkligen kommit igång på riktigt och jag tycker det är ganska skönt. I tisdags när Leo var på dagis var Sandra och Adrian här. Leo var lite blyg vid lämning  men när jag hämtade honom blev han ledsen för att han inte ville hem. Så han tycker nog det är rätt okej på nya avdelningen, haha.


I onsdags tränade jag när Leo var på dagis. Mollie sov först en stund men var vaken den sista tiden på passet. Men det gick bra ändå och det var ett dödligt pass!!

Torsdagen bara njöt jag här hemma när Leo var på förskolan. Låg ute i solen när Mollie vilade och bara tog dagen som den kom. Härligt och det behövdes! På kvällen körde jag ett Tabata-pass med Sofie som även det var riktigt tufft. 


I fredags tog jag och barnen en promenad till Coop. Köpte nämligen en ståbräda begagnat till Leo i torsdags så vi var ju tvugna att prova! Och det gick hur bra som helst så nu är vår dubbelvagn till salu. Buhuu känns ganska vemodigt faktiskt. Har verkligen älskat den vagnen.

Sen hade vi en lugn dag med lite städ och sen blev det såklart fredagstacos. På kvällen kom Sofie hit en sväng och bara slappade i soffan framför Fångarna på fortet. 

Idag började jag dagen med sovmorgon. Men Gud vad jag har svårt för att sova. Fick ett par öronproppar av Amanda men de hade jag i skötväskan och orkade inte gå och hämta dem. Men nästa gång ska jag fanimej göra det!! 

Linus hade match vid 14 idag så jag och barnen tog bussen till mamma och pappa. Hängde där några timmar innan Linus kom och hämtade oss. Hem och laga mat sen var det i princip läggdags. Linus envisades om att vi skulle börja se en serie som heter Game of thrones. Gissa vem som låg och snarka efter bara några minuter..haha. Tur det för det var inte alls min typ av serie.


Till top