Lördag

Allmänt / Permalink / 0

Under lördagen var tanken att vi skulle ha massor av tid till att förbereda inför söndagen då vi skulle ha födelsedagsbrunch för Linus. Men eftersom att natten var så hemsk med Mollie fick jag nog och bestämde mig för ett nytt besök pö vårdcentralen. Linus skulle spela match så mamma och pappa ställde upp och passade Leo en stund. Och äntligen fick vi utskrivet hostmedicin. En sånn lättnad.


När vi kom hem från vårdcentralen nattade jag Leo och sen drog städningen igång. På kvällen kom Sofie hit och hade köpt med sig kinamat. Sen var det Mellomys som gällde. Och det var väl inte en jättebra omgång av Mello denna lördagen. 

När Sofie stack och jag gick och la mig började helvetet med Mollie. Hon hostade och hostade, och sen skrek hon i princip hela natten. 2,5h fick vi ihop under hela natten och när klockan var tjugo i sex klarade jag inte en sekund till. Väckte Linus så han fick ta henne så jag kunde lägga mig. Kunde dock bara sova en liten stund för sen va jag tvungen att börja förbereda inför kalaset.


Till top