Kalas och packning

Allmänt / Permalink / 0

Igår åkte Linus familj hem efter frukost. Linus och Leo busade ute medan jag och Mollie körde några ärenden. Hade egentligen helst velat spendera hela dagen ute då det var underbart väder men hade tusen maskiner tvätt och köra för att jag skulle kunna packa idag. Sen var vi tvugna att duscha och göra oss i ordning för 15.30 vankades det kalas i Kristianstad  för min

kusin Casper. Han fyllde 15 år igår. Kan inte förstå att jag var så liten när jag träffade Linus. Helt obegripligt hur det kunnat hålla, haha.

De bjöd iallafall på sjukt god mat och härligt umgänge som alltid. Älskar att hänga med min släkt. Vi körde hemåt vid tio, då klapp Leo rätt ordentligt med ögonen. Men så skoj han haft! Skulle ju hänga med de stora grabbarna hela tiden såklart. Och mina kusiner är så duktiga med honom så vi kan typ släppa taget helt. Skönt ibland!

Idag har vi packat, packat och åter packat. Imorgon beger vi oss till Öland med extra-familjen. Som vi längtat asså. Ska bli så jääkla mysigt. Efter Öland kör vi direkt till Småland så ni kan ju fatta vilken packning vi har. Herreguuud säger jag bara. Att resa med två små är ganska hysteriskt, Hahah.

Vi har även hunnit vara en sväng på Nova idag. Mina sandaler gick lägligt nog sönder igår... precis som vi inte redan hade mycket att stå i idag. Så en tripp till Lund fick det bli. Ett par sandaler för 50kr rikare blev jag också. Även Linus fick ett par sommarskor så nu är vi kittade för värmen. Om den nu kan komma på riktigt någon gång?


Leo har sovit massor i bilen idag så han var ju inte trött vid läggdags ikväll. Så vi mös i soffan och såg ett avsnitt av Skansen på play. Han älskar när det är musik på teven.

Till top