Outdoor bootcamp

Allmänt / Permalink / 1

Idag var det äntligen dags för lite träning. Var ett tag sen nu imed vi varit bortresta plus att vi hade Linus familj här innan det så nu var det riktigt härligt att komma igång igen. Och jäklar vad tufft det var, men så skönt det är efteråt! 


När jag kom hem stack Linus för att handla lite. Leo var dödstrött efter att ha vaknat 06 imorse så han fick vila en stund. Så när Linus kom hem från affären passade vi på att ta det sista i rabatten. Mollie hade kanon kul och dök ner i den blöta jorden, haha. Men så skönt det är att iallafall en rabatt är helt färdig nu! Gräset är till och med sått så nu hoppas vi att det växer till sig.

I nästa vecka ska vi lägga plattorna runt huset sen sår vi gräs även där. Snart är rabattrensningen ett minne blott.

Annars har vi inte gjort så mycket mer idag. Linus har tränat ikväll. Leo är så duktig när jag nattar båda själv. Så himla förstående så han somnar oftast själv i sin säng med lite musik. Jag blir så stolt så jag nästan spricker. 


Mollie gosade i lakanen när jag bäddade rent imorse. Hon börjar bli så jäkla rolig och har ett humör utan dess like, haha.

#1 - - Nickan:

Jag såg ju fram emot en selfie med de nya träningskläderna 😘

Svar: Hahah har blivit dålig på de där med selfies! Nästa gång 😘
Melinda Johansson

Till top