Träning och städning

Allmänt / Permalink / 0

Igår var Leo på dagis som vanligt. Vi provade på att cykla dit och det gick kanon. Mördarbacke påväg hem bara och då vill jag dö varje gång, haha.


När Leo var där så dammsög jag sen vilade jag faktiskt middag med Mollie. Väldigt skönt! När det var dags för barnen att sova på kvällen körde jag och tränade.

Idag var det Mamafitness, men nu har de ändrat tiden till 9.30 så nu kan jag gå dit direkt efter jag lämnat Leo. Väldigt najs!

Väl hemma han jag både duscha och få i mig lite lunch innan Mollie vaknade. Men hon sov bara typ en timme. Alldeles för lite för att kunna  sova en gång om dagen... Hennes sömn är så jobbig nu. Jag märker att en gång är för lite. Idag satt hon och nickade till i sin matstol när jag lagade mat. Det har ALDRIG hänt. Så jag skulle lägga henne i vagnen och hon somnade två gånger men vaknar direkt för hon bara ska INTE sova. Blir knäpp. Tar dag för dag nu. Det får bli som de blir.

Iallafall så efter jag hämtat Leo på förskolan så cyklade vi till lekplatsen. Hade med lite mellis som han åt först. Mysigt! Sen var det hem och börja på middagen direkt då Linus inte ens hann vara hemma en timme idag innan han åkte för att spela match. Suck alltså. Men nu är det uppehåll nästan en månad så det ska bli jäkligt skönt!

När barnen somnat ikväll så städade jag toaletterna. Mollie vaknar dock hundraelva gånger varje kväll nu så det tog ju hur lång tid som helst. Drygt!!


Till top