Ett nytt liv

Allmänt / Permalink / 0
Hallå världen! Ett nytt liv har det helt klart blivit sen jobbstart för tre veckor sedan. Jag hinner knappt tänka på något annat än att få barn till och från förskola, jobba och sen tvätta/städa så fort man har tid över. Har börjat komma in i det nu me jobbar mycket kvällar på schemat jag går på nu så har inte mycket tid till att sitta och blogga. Men efter jul ska jag tillbaka på mitt gamla schema och det ska bli himla härligt. 

Förutom förlorad tid med barnen så känns det väldigt bra att vara igång med jobb igen. Hade glömt hur kul det är att ha simskolor och babysim. Det ger en verkligen så mycket tillbaka. Alla goa barn. Jag bara måste få jobba med barn på heltid någon gång i framtiden. Drömmen är ju att bli lärare!  

Så jag har väl inte mycket annat att säga. Dagarna bara rullar på. Nu har vi dock en ledig helg tillsammans och idag har varit en riktigt skön dag. Ingenting planerat utan vi har bara tagit dagen som den kommit. Linus fick först sovmorgon sen åt vi scones till frukost. Efter det åkte vi och handlade hela familjen. Sen skulle Mollie sova men hon är fanimej otrolig just nu. Skrek först typ 20 min non stop och sen sov hon bara typ 20 min. Haha blir knäpp på henne. Så det är vad hon sovit idag.

Sen eftermiddag sprack det äntligen upp idag och vi kunde ta oss ut en sväng. Leo körde sin bil en runda sen gick vi bort till dagiset som ligger nära här och lekte. Hem för att äta middag, bada/duscha sen väntade sängen för våra små. Gud vad jag uppskattat tiden jag får med dem på ett helt annat sätt nu. De är verkligen så underbara våra små. 
(null)

(null)

Till top