Första arbetsdagarna avklarade

Allmänt / Permalink / 0
Såja, då är vi inne i den riktiga vardagen igen. Jag började i onsdags och det var inte kul att gå upp klockan fem för Leo hade krånglat hela jäkla natten. Så första dagen började med att Linus fick vabba.. för Leo hade lite feber på morgonen men som vips försvann efter någon timme. Vi förstår verkligen inte vad som händer med honom just nu. Äter typ ingenting heller.. så snart börjar man nästan bli riktigt orolig. Mollie fick iallafall gå ändå och det hade gått jättebra.

I tisdags gick Mollie också på dagis men jag hade Leo hemma. Vi åkte till biblioteket en sväng för vi var försenade med böckerna. Och han hade ju varit feberfri två dagar så kändes som han kunde vara redo för bibblan. När vi hämtat hem Mollie åkte vi förbi mamma och pappa för att skriva ut lite papper.

Idag torsdag har båda barnen varit på dagis. Vi fick helt enkelt strunta i att Leo inte äter ordentligt. Han sov iallafall hela natten så det var skönt. Han kanske är inne i en kräsen period bara, vad vet jag...

Idag jobbade jag 11-20. Tog en dusch när jag kom hem och sen vaknade Mollie och jag lyckades inte komma ifrån henne, så här ligger jag nu. Magen kurrar för har inte ätit sen 15. Linus har Jj och Alm här så han kan gott göra två mackor till mig, hehe. (För jag kan inte rusa upp i underkläder)

När jag ätit ska jag nog sova. Lång dag imorgon igen men sen är det helg!

(null)
Jag och Leo lyxade till det med lite fika eftersom han inte kunde vara med på halloween-festen. 


Till top