Dop för Benjamin och Me&I-party

Allmänt / Permalink / 0

I lördags var det dags för lilla Benjamin att döpas. Världens sötaste lilla kille! Det började redan klockan 11 och en timme bort så det var något stressigt att få i ordning oss alla här hemma. Plus att jag skulle packa massor då jag och barnen skulle sova hos mamma och pappa.


Hur som helst! Dopet var superfint och Evelina hade lagat galet god mat. Benjamin skötte sig exemplariskt i kyrkan och såg bara allmänt nöjd och nyfiken ut.

Jag och barnen hängde som sagt med mina föräldrar hem efteråt så Linus skulle på jobbfest. När Mollie somnat dukade vi upp världens charkbricla som vi avnjöt. Leo var vaken supersent då han somnade i bilen hem så han var väl inte jättetrött. Men det gick ju bra det med! 

På söndagen åt vi frukost ihop och jag gjorde mig i ordning. Sen skjutsade mamma hem mig och barnen. Klockan 11 var jag på Me&I-party hos Linus kollegas sambo. Väldigt trevligt var det! Barnkläderna föll mig inte riktigt i smaken men damkläderna var typ mitt i prick mycket av det. Men vår plånbok tillåter inte det just nu så jag fick bita ihop...

På kvällen var Linus och såg Bajen mot MFF så jag och barnen roade oss själva här hemma. När barnen somnat mös jag ner mig i soffan och tittade på unga mammor.

Till top