Hallåja

Allmänt / Permalink / 0

Har gått i tankarna att sluta blogga men de känns så vemodigt när man bloggat i flera år. De har liksom blivit ett beroende..


Men jag orkar inte gå igenom exakt allt som hänt för det vet jag knappt själv haha. Men i helgen hängde vi i princip med min bror och Samuel hela helgen. Det var lekland och bus. Sofie hängde med oss på lördagen också. På söndagkväll köpte vi med oss grillat till mamma och pappa. Kanske var det sista grillningen?

Natten till måndag var fruktansvärd!! Leo skrek på riktigt hela natten. Och det var inget litet gnäll utan fullkomligt gallskrik. Såg sen på måndagen att det runnit ur örat så det blev ett besök på vårdcentralen. Domen blev sprucken trumhinna. Stackars lilla älsklingen, det måste gjort så otroligt ont och vi fattade absolut ingenting...Feber hade han också på morgonen, nästan 39 grader.

Så Leo har varit hemma hela veckan så mamafitnessen fick utebli. Nu går han på penicillin och efter att jag satt gränsle över honom en dag och höll fast honom för att få i honom den så tar han den nu utan problem. Gör ett litet glädjetjut när jag säger att det är dags för medicin och sen får han två chokladbitar när han tagit den. Ser ju i hans ansiktsuttryck att han egentligen tycker det är såå äckligt, men han biter ihop. Älskade Leo! Snart är det över.

Idag tog jag en och barnen en tur med bilen och köpte höstblommor. Vi prickade in uppehållet exakt så det var tur för i bilen påväg hem öppnade himlen sig. Hade ju varit snyggt med Mollie i bärselen, haha. 

När Mollie sov planterade vi blommorna, blev så fint så. Ska bli mysigt med höst faktiskt. Men snart börjar jag jobba och det ger mig sånn ångest. Vill inte lämna min lilla tjej, hon är alldeles för liten... Men vad gör man när pengarna tryter? 

Ikväll har jag tränat. Det var ett intensivt 30 minuters pass. Men nästa vecka blir det det passet + spinning. Jag som hatar spinning, haha. Men ska ge det en chans! Bara ett 30 minuters pass det med.


Till top