Ska man kanske börja blogga igen?

Allmänt / Permalink / 0
Nu har det gått många månader sen jag skrev sist, och man kan minst sagt säga att det hänt en del. Vi har bland annat flyttat till vår underbara lägenhet och jag har börjat studera till lågstadielärare. Barnen växer dessutom så det knakar och Mollie har tagit stora steget alldeles nyligen och blivit blöjfri dagtid. Och Leo har blivit en riktig pojke med så många kloka och roliga tankar.
 
Ikväll har jag och Linus egentid och vips sitter jag här, rastlös och bara måste skriva. Denna dagen började dock med något helt annat. Jag hade en fotografering av Evelina och hennes fina bebismage. Jo minsann, vi väntar ännu en kusin och hon kommer förhoppningsvis nu i November. Ska bli såå mys!
 
Efter fotogarferingen gjorde vi oss i ordning, lämnade barnen hos mamma och pappa för att sedan köra in till Lund. Där intog vi goda hamburgare på Surf Shack. Som sagt, riktigt goda burgare men tyvärr inte så mysigt ställe. Efter det hade vi massor av dötid så vi satte oss på ett slags fik, men de hade även öl så Linus tog en öl och jag en kaffelatte. Sen var det dags för bio och vi såg den omtalade "A star is born". Tyckte faktiskt inte att den var sådär jättebra men den berörde och var minst sagt hemsk. Och grym musik så den var ju ändå sevärd men ni kan vänta tills den kommer ut att streama, haha. 
 
När vi kom hem hade vi planerat att ha lite chark-mys men ingen av oss kände att vi orkade trycka i oss det så det sparar vi nog till nästa helg om det håller sig så länge. Hur som helst så sitter men här nu och längtar ihjäl sig efter barnen. Hur knäpp är man? Vi båda sa i bilen hem att "Nu hade vi kunnat hämta hem dem", man nöjer sig liksom med en liten stund. Men de har de så mysigt hos mormor och morfar så vi får allt hålla oss. Nu ska jag snart sova så man orkar med morgondagen.
Bilder från dagen. Några från vår egentid och några som mamma skickat på mysisarna.
Till top