1 mil och lekplatshäng

Allmänt / Permalink / 1

När jag lämnat Leo på dagis så körde jag och Mollie för att handla lite. Sen vidare mot Skrylle där vi mötte upp Nickan, Alma och hundarna. Vi gick en hel mil och jag kan ju säga att den rundan var tuff, haha. Sjukt stenig och backig men vi slet på och kom runt hela rundan. 


Klockan tickade på så vi körde hem på vars ett håll för att packa lite picknick. Sen hämtade vi upp våra stora älsklingar och sne kom dem till oss. Vi gick bort till lekplatsen och åt lite mellis innan barnen lekte massor. Som vi skrattar åt dem nu asså, så himla roliga att bara stå och titta på!


Vi var nog inte hemma förrän halv fem något och då hoppade jag in i duschen. Sen slängde jag ihop en ugnspannkaka och medan den var i ugnen badade barnen. Linus åkte till träningen och vi fick i oss lite mat sen var det sovdags. 

En riktigt härlig dag har det varit!



#1 - - lillemmish:

härliga foton :)

Till top