Helgen

Allmänt / Permalink / 1

I lördags spelade Linus match. Jag och barnen underhöll oss här hemma med att rita, måla och leka. På kvällen var jag och Mathilda hembjudna till Sofie för tre-rätters. Alltså det var ljuvligt!! Så himla god mat hon fixat. Och sen hade vi massor att snacka om så kvällen försvann i ett nafs. Så jag somnade väl vid ett här hemma. Men så värt det. Tack tjejer för en fin kväll med er!



På söndagen vankades det kalas för Simon och Amanda. De bjöd på supergod mat och glass till efterrätt. Det slår aldrig fel! Vilken gottegris jag är alltså... får aldrig nog av sötsaker.


När vi kom hem sov Mollie och Leo fick köra en runda med sin bil. Jag och Mollie åkte sen för att veckohandla innan vi dukade upp en mackmiddag. Vi var så mätta efter kalaset så det fick bli enkelt. Mysigt att göra så ibland! Leo tyckte väl det var lite tokigt med frukost till middag, haha.


#1 - - Nickan :

Så fin byxdress😍😍😍

Svar: Tack, 50% 👌🏻😁
Melinda Johansson

Till top