Måndag

Allmänt / Permalink / 0

Då har vardagen kickat igång igen och Linus är åter på jobbet. Det ska bli skönt med rutiner igen men såklart är det tråkigt också. 


Så jag och barnen har varit själva idag. Vi har varit ute i trädgården lite samt lekt här inne. Och när Mollie sov på eftermiddagen gick vi till lekplatsen en sväng. Har varit hyfsat väder idag men bara 18 grader. Känns inte som det varit en enda klockren dag denna sommaren. Så ledsamt..

Ikväll har Linus tränat och jag slappat i soffan. Nu ska jag bädda ner mig. Igår somnade jag vid nattning så då samlade jag på mig några timmar. Men hade lätt kunnat somna så tidigt varje dag, haha. 

Imorgon är det dags för dagis för Leos del igen. Han har varit lite ledsen när vi pratat om att han ska börja på nya avdelningen imorgon. Han vill vara på den gamla med sina vänner säger han. Så håll tummarna imorgon för att det går bra ändå!


Till top