Ännu en vecka

Allmänt / Permalink / 0

Jaha, då har jag varit urkass på att blogga igen.. Men veckan har varit fullsmockad med roligheter. 

Söndagen innebar gräsklippning, bad med Sandra, Johan och Adrian samt middag hemma hos dem. Himla trevligt och barnen älskar ju att bada! I måndags skulle vi egentligen träffan en gammal vän till mig med hennes barn. Men eftersom det ösregnade så kändes inte Trollsjön så lockande. Vi får helt enkelt skjuta på det!
Vi mös här hemma istället!

Tisdagen var det veckohandling för mig och Mollie när Leo var på förskolan. På tisdagkväll fick jag någon idé om att göra om på Leos rum. Och när jag kommit på något har jag svårt att släppa det. Så på onsdagen körde jag och Mollie till Ikea. Handlade lite prylar (blev ganska billigt, tex hyllplan för 25kr/st) som behövdes och vi passade på att äta lunch. Hem, fixa och dona samt sälja de gamla hyllorna. Dagen gick i raketfart och jag var totalt slutkörd på kvällen. Vi avslutade iallafall med lite kanelbulls-fika, kanelbullens dag till ära.


Till top