Fredagsmys, kalas och Vellingeblomman

Allmänt / Permalink / 0
Hade skrivit ett så jäkla långt inlägg men så bara stängdes appen och allt försvann. Jag blir så lack!!! Orkar inte skriva om så det blir en kort sammanfattning.

Fredag - Inskolning och det gick förvånansvärt bra. Hon var själv i typ 2 timmar. Sen följdes städ och fredagsmys. Vid 22 kom Oskar hit för han hade intervju i lördags. Och han fick jobbet!! Jippie!!!

Lördag - När Mollie sov körde jag, Simon, Amanda och Samuel till Nova för att inhandla presenter. Klockan 15 var det kalas för pappa och mormor. God mat och efterrätt! Barnen härjade till 21.30 då de slocknade här hemma.

Söndag - Oskar åkte hem vid 9.30. Sen mötte vi upp Nickan med familj på Vellingeblomman. Där var det såklart halloweenutställning. Även som en del som var som ett spökhus och Leo älskade det. Så orädd av sig och han är inne i en period då det är mycket monster och spöken som gäller så det passade honom utmärkt. Vi vara klara i god tid så vi hängde med dem hem så barnen fick leka. Därefter hem och käka spagetti och köttfärssås. Mollie åt så jag trodde det skulle börja spruta ur öronen, haha.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Bilderna kom i lite oordning. Fråga mig inte varför.. ny app på blogg.se så måste nog lära mig den lite.
Till top