Rövarekulan och mormor&morfar

Allmänt / Permalink / 2

Idag visade dem fint väder så jag kände verkligen att vi behövde hitta på något efter gårdagens tråkdag. Så vi bestämde oss för att köra till rövarekulan. Ett ställe jag varit med skolan för längesen och som jag minns var väldigt fint. Och jag mindes rätt. Det var verkligen sjukt fint!! Men herregud så geggigt, vi sjönk ner hur djup som helst och det var nästan läskigt emellanåt. Dessutom var det så dåligt uppmärkt med stigarna så vi var lite vilse ett tag. Eller vilse, man gick längst en bäck hela tiden men vi visste inte riktigt hur vi skulle hitta bilen, haha. Vi bara skrattade. Där gick vi geggiga upp till öronen med två barn, helt lost... Men det gick ju bra ändå! Och Leo var så grym. Bara traskade på i godan ro och tyckte verkligen detta var sjuk kul. Han ville gå mer i skogen sa han när vi skulle hem. Så det blir väl att hitta någon annan kul skog snart igen!


När vi kom hem ringde jag mamma. De kom hem från Grekland igår och innan de åkte dit var det så mycket ett par veckor så nu hade vi inte setts på 3 veckor. Så nu hade jag lite mamma-pappa-abstinens, haha. Så vi körde dit för att hälsa på, mamma skulle laga spagetti och köttfärssås så vi stannade och käka middag innan vi körde hem och nattade två trötta barn. Just nu ligger jag i sängen med Mollie. Hon vaknade till och jag orkar inte springa fram och tillbaka. Ska nog se ett avsnitt av något program på datorn här inne nu, eller lyssna på en podcast och somna till den. Också najs! 


#1 - - Rosse:

Då va vi fler som hade abstinens ❤️🤣❤️

#2 - - Mormor:

Tack för alla fina bilder kul att Ni är ute i naturen så mycke. Kramisar hoppas vi ses snart. Mormor.😇

Till top