Onsdag-fredag

Allmänt / Permalink / 0

I onsdags var det träning som vanligt så då går alltid tiden i hundranittio sen är det dags att hämta hem Leo från dagis.


I torsdags hängde vi med Sandra och Adrian medan Leo var på dagis. Vi blev bjudna på pannkakor, vilken lyx! Och dem två är ju roliga att bara titta på. Adrian hoppar efter Mollie på rumpan och vill pussas hela tiden. Mollie blir sur men kan ändå inte låta bli honom, haha, barn alltså.

I fredags var jag och barnen på öppna förskolan. Där var även Amanda och Samuel, samt Samuels kusin Elliot med mamma Sara. Vilken jäkla kusinskara vi är nu, en gång var ju även Evelina och Benjamin med så de tyckte nästan att vi hade en släktträff Hahah...

Efter öppna förskolan gick vi ner på stan och köpte hem fredagsmys. Sen började jag så smått göra mig i ordning samt fixade middag till barnen. Tjugo över sex hämtade Sofie upp mig. Sen mötte vi Mathilda på stationen för att ta tåget in till Lund. Där åt vi på en grym restaurang, tror den hette valvet steakhouse så det rekommenderar jag verkligen! Vi firade iallafall att Sofie fått fast tjänst. Världens grymmaste!! Så stolt över henne, det har du gjort bra Sofie!

Vi tog vars en latte efter middagen och jag var liksom fortfarande mätt imorse, haha. Vi var sist ut från restaurangen och ändå kändes det inte som vi pratat klart. Herregud vad jag är glad att jag har mina tjejer. Sofie och Mathilda är verkligen sånna vänner till mig som det inte krävs att man pratar med varje vecka. Utan vi har varandra ändå. Oerhört skönt och en vänskap jag verkligen värdesätter högt! 

Måste bara uppdatera er lite om hur det går för Leo att vara blöjfri nattetid. Och det går kanon!! Inte en enda olycka sen andra natten. Så en olycka sen vi tog bort blöjan. Han är grym vår Leo!!! Bara bajsandet kvar, vet inte alls hur vi ska få det att släppa. Försöker peppa varje dag men han är något svårövertalad.

Till top