Sammanfattning av veckan

Allmänt / Permalink / 1

Jag vet inte hur svårt det kan vara att bara skriva ett inlägg varje kväll. Men dagarna bara springer iväg och denna veckan har jag varit helt slut och somnat ganska tidigt varje kväll. Igår bäddade jag ner mig 21.30, helt död efter ett tufft pass.


I måndags hörde iallafall min mamma av sig så det blev ett spontant besök i frsörstolen och jag kapade av håret rejält. Ena stunden trivs jag och andra stunden ångrar jag mig, haha. Så typiskt mig att bara köra på sådär. Men nu är det fräscht iallafall och det växer ut igen så ingen panik! Jäkligt skönt med nyslingat hår också.

I tisdags var Leo på dagis och jag gjorde nog inte så mycket tror jag. Jo för tusan. Körde ju och hämtade Mollies nya säng en timme bort. Och sen var det i princip dags att hämta Leo när jag kom hem.

Onsdagen bjöd på mamafitness, lika härligt som vanligt!

Igår vaknade Leo upp med ett märkligt märke på armen. Eftersom han haft två fästingar inom några veckor så googlade jag borrelia... jag är verkligen ingen Google-typ men nu kändes det nödvändigt. Och de såg verkligen ut som att det kunde vara det så blev ett besök på vårdcentralen. Men hon trodde inte det var det så rådet blev att avvakta. Och som tur är hade hon rätt för nu är märket i princip borta. Kvällen bjöd sen på ännu mer träning!

Idag hängde vi med min mamma till Nova. Blev en kort sväng men Leo hann med både korv och glass så han var ju nöjd. Mamma hängde med hem här för lite kaffe och fika innan hon körde hem till vovvarna. Ikväll blev det tacos och fredagsmys med mina killar i soffan. Dessutom har vi fått spjälsängen såld idagl så det var ju skönt.

Mollie går i princip helt nu. Väljer att gå istället för att krypa, iallafall här hemma. Helt otroligt att hon är så stor nu vår älskling. Men nu har buset här hemma eskalerat en del. Leo och Mollie ska liksom brottas hela tiden nu... inte så bra då Mollie är typ halva Leos storlek, haha. Så det blir skratt varvat med skrik mest hela dagarna. Tar på tålamodet kan jag säga.

#1 - - Madde:

Jättefin i det håret! 👌🏼😊

Svar: Tack! ❤️
Melinda Johansson

Till top