Två veckor kvar

Allmänt / Permalink / 0
Två veckor kvar, sen är semestern slut. Känns inte jättekul..men samtidigt är två veckor till ganska länge och sen är det bara tre veckor och jobba. Men känner mig så trött i kroppen och det känns lite vemodigt att gå tillbaka till jobbet när jag vant min tjocka kropp vid att få vila. Men jag hoppas verkligen att det ska gå bra för jag vill jobba!
 
Vi har haft världens otur med vädret när vi varit här i Arvika, inte en endaste fin dag. Bara regn, regn och regn. Så vi har mest sysselsatt oss här inne, eller jag har typ intagit min plats i soffan och bara fått allt serverat, ush känner mig så lat och dum. 
 
Imorgon bär det iväg mot Västervik där vi stannar till lördag. Ska bli kul att träffa resten av Linus familj också! Sen ska det bli ganska skönt att komma hem, hämta hem bil och vagn och fixa klart lite småsaker inför Leos ankomst som börjar närma sig med stormsteg. Måste handla hem blöjor, våtservetter och lite sånt där för om han skulle komma för tidigt så vill jag absolut inte stå där helt tomhänt. Och när jag väl börjat jobba vet jag att jag inte har tid till att fixa allt, och när jag jobbat färdigt mina tre veckor så kan han faktiskt komma när som. Det är verkligen nära nu.
Till top