Torsdag

Allmänt / Permalink / 0
Morgonen började med en riktigt grinig unge. Han var bara så himla sur. Körde en chansning och ställde mig för att baka bullar. Vet att det tar sin tid och med en surfis hemma kan det bli ett riktigt krävande projekt. Men Leo hjälpte gladeligen till och vi fick en så mysig förmiddag. Plus att han åt jättebra med lunch så det var så himla skönt. Jag tror inte att det var direkt magsjuka igår egentligen utan mer att det blev för mycket för hans mage med all mat efter att han varit så dålig. Så svårt det där! Vi  blir iallafall hemma imorgon också för säkerhetsskull. Så dumt att smitta ner de andra på dagis och sen få hem det igen. Det undviker vi helst!

Jag håller dock på att dö av tristess här hemma. Därför jag körde bullbak idag.. Tur att jag fick komma iväg en sväng ikväll och ha mina simskolor så man fick lite luft. När jag kom hem åt vi middag och sen busade vi järnet hela familjen. Leo är oftast som roligast precis när han ska sova. Så idag bädda vi inte ner honom förrän tjugo i åtta. Men vad gör det, sånna där riktigt kul stunder måste man ta vara på. Vi turades om att gömma oss och skrämma varandra och sen dansade vi på Leos rum. Mysig kväll!

Nu har jag redan bäddat ner mig för är så ruskigt trött. Dumt att sitta vaken bara för att. Natti natti!


Fick bli ett bad i vasken efter det här medan jag gjorde klart det sista. Hahah han är ju bara så rolig! 

Hälften nutellabullar som jag vet att Linus älskar och hälften vaniljbullar som jag älskar. 
Till top