Måndag

Allmänt / Permalink / 0
Jag och Leo körde på en lugn förmiddag idag efter en hektisk helg. Åt god frukost då det fanns rester sen brunchen och sen har vi bara myst och lekt. Okej, har hunnit tvätta lite också. Leo vaknade tio över fem imorse efter att ha vaknat flera gånger inatt så han va dock inte jätterolig att ha och göra med i förmiddags. Så sjukt gnällig och fick utbrott för ingenting.. Jaja, sånna dagar finns med, bara till och bita ihop.

Leo somnade vid halv tolv och vid tolv la jag mig också för att vila. Klockan två kom Lisette och Edith hit för att umgås lite. Vi var först inne en stund innan vi tog en timmes promenad i det fina vädret. Åhh så skönt det var!

De åkte hem igen när klockan närmade sig halv fem. Då kröp jag och Leo upp i hans säng och spelade lite på min telefon. Asså den där sängen har gjort succé! Han älskar att mysa där och att även vi får plats bredvid är så himla skönt. Och nattningarna är så mycket enklare nu. 

Efter middagen fick Leo ett bad och sen var det dags att nanna. Jag ligger nu och laddar upp för att jobba sex dagar i rad. Tur vi har något att se fram emot nu på torsdag så det blir lite kul i vardagslunken. 

Allt ska göras i sängen! Läsa, köra med bilarna i garaget o bygga klossar. 
Till top