Livet stressar mig

Allmänt / Permalink / 0
Phu det är så mycket nu och så mycket som snurrar i mitt huvud. Allt från inskolning, jobbstart, att jag vill plugga att jag vill köpa boende. Ja..mycket. Men jag känner att jag måste chilla lite... Är fortfarande ung och har hela livet framför mig. Men det är tufft faktiskt. Ni som inte har barn, jag råder er att köpa boende innan ni skaffar barn för sen är det fanimej omöjligt att spara pengar och få lån... 

Jaja, vår tid kommer väl. Dagarna som gått har det varit inskolning. I måndags och tisdags gick det inte bra. Mollie var ledsen typ hela tiden och det enda som funkade var att de bar på henne. Men äntligen idag så hade det släppt och hon hade lekt en hel del. Så himla skönt. När barnen var på dagis tog jag mig en vila på soffan. Har mått dåligt några dagar nu. Så jäkla ont i halsen samt inflammation i mitt öra. Det har jag väl berättat om? Har iallafall fått jättesvullba lymfkörtlar och det gör så ont. Men idag är lymfkörtlarna bättre iallafall bara halsen som stör. Men det går väl över snart!

(null)

(null)

(null)
Just det! I måndags fixade Linus och Leo pumpan. Så mysigt det blev.

Till top