Alma Eleonora

Allmänt / Permalink / 1

Idag var det äntligen dags för Almas dop. Jag älskar alla sånnahär högtidliga händelser så jag hade längtat lite. Alla är liksom lite extra fina, lite extra glada och lite extra trevliga, haha.


Dopet började 12.00 men vi var där redan 11.30 för att Nickan ville att jag skulle ta lite foton på dem. Och såklart gjorde jag gärna det! Mollie sov i början av ceremonin men vaknade efter en stund. Men barnen skötte sig hyfsat. Och Alma och Tilde skötte sig kanon där framme i rampljuset.

När ceremonin var över körde man vidare till en lokal där Nickan dukat och gjort så fint. Hon fick låna pyntet jag gjorde till Mollies dop. Bara tacksam för att det används då jag ändå lagt ner en hel del tid på det. Så det var bara kul! När vi kom dit bjöds det på lite bubbel samtidigt som man fick gå en liten tipsrunda.

Därefter var det dags för smörgåstårta, herregud vad god den var. Nickans pappa kan minsann sin sak. Sen blev det ju såklart en massa fika och kaffe. Nickan hade gjort hur mycket godsaker som helst så man gick ju inte hungrig där ifrån.

Efter lite presentöppning och massor av bus för barnen drog vi oss hemåt. Vi var så galet mätta jag och Linus. Så idag fick barnen äta själva, vi hoppade middagen. Sen att vi tryckt massa skit framför teven ikväll är en annan femma.

Hur som helst så vill jag tacka Nickan och Adde för ett riktigt fint och trevligt dop. Det hade ni verkligen ordnat bra! Och tack för att vi för vara en del av Almas liv.


#1 - - Nickan:

Tack för att ni VILL va en del av Almas liv❤️Och tack för de fina fotona. Så himla tacksam ❤️

Till top