Träning, fotboll och tjejkväll

Allmänt / Permalink / 0

Jag hade verkligen en lördag i toppklass igår. Först var jag och tränade med Sofie, skitkul som vanligt! Sen åkte jag ner på stan och köpte lite nytt smink och såklart en sväng inom Coop. Känns som man alltid behöver något i affären nu sen man fick barn..


När jag kom hem blev det en snabb dusch för att sen steka pannkakor och packa väskan. För sen körde vi för att se Linus match i Höör. Linus spelade inte för han var skadad men ville se matchen. Så alternativet var att stanna hemma med barnen själv och det kändes lite trist så vi hängde på! Gick hur bra som helst även fast det kanske inte var det roligaste barnen gjort i sitt liv. På hemvägen körde vi inom citygross och köpte en cykelslang då det varit strul med ventilen på den förra.

När vi väl kom hem hade jag 10 minuter på mig att byta om inför tjejkväll. Sen stod Sofie utanför och vi styrde bilen mot Malmö. Hemma hos Fanny bjöds det på nachotallrika och quesadillas. Samt sangria som var hur god som helst. Jag som inte brukar gillar drycker med alkohol i blev helt såld. Smakade fanta, så kanske inte så konstigt...hehe.

Det var jag, Sofie, Emma och Fanny. Mathilda befann sig tyvärr i Göteborg så hon var saknad. Mina fina tjejer alltså. Vi är allla så olika och lever olika liv men det är det som är charmen. Att bara sitta och lyssna på er är så jäkla härligt. Ni får mig att må bra och jag hoppas att vi aldrig slutar med våra träffar.

Vid 23 blev vi alla plötsligt väldigt sömniga. Jag hade gått upp 06 så jag hade väl en anledning ändå. Så vi rundade av och körde hemåt. Tusen tack tjejer och tack Fanny för god mat och dryck!


Just det, Jj var ju också med på fotbollen! Han är ju också en av våra bästa vänner och en riktig klippa med barnen. Bara hänger med oss här hemma ibland utan några krav. Så honom är vi glada att vi har!

På kvällen var Jj och Alm är hos Linus och då lagade dem cykeln. Vilka grabbar... så nu kan jag äntligen cykla till dagis. Guld värt!

Till top