Vi har köpt lägenhet!!

Allmänt / Permalink / 0
Wow vilken omtumlande tid det varit. För någon söndag sen var vi på visning av en såå fin lägenhet och därefter följde en budgivning. Asså jag mådde såå dåligt de dagarna, mådde verkligen illa. Alla mina tankar gick till det och samtidigt skulle jag jobba, det var sp jobbigt. Men lägenheten blev vår och i slutet av juni flyttar vi. Verkligen en drömlägenhet och jag bara längtar!!! Men nu är det mycket att tänka på. Mycket som ska säljas och packas, samtidigt som vi jobbar och roddar med barnen. Och sen ska vi ju en vecka till Spanien mitt i allt. Så fullt ös men såå kul!!


(null)

(null)


(null)

(null)

(null)

(null)
(null)
(null)
Vi har hängt med kusinen och med Adrian!

(null)

(null)


(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
(null)
Vi var på café-kalas hos Tilde. Nickan och Adde har byggt ett så fint utecafé så det skulle ju såklart invigas med massa kompisar och gott! Efter det åkte vi på visningen av lägenheten och sen åt vi hos mamma och pappa.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Det har varit massor av mys!

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Vi firade Alma som fyllt 1 år. Tänk att det redan gått ett helt år sen lilla snäckan kom till världen. Helt galet. Efter ett härligt kalas med god mat och fika stannade vi kvar för lite kvällsmys framför eurovision!

(null)

(null)
Leo skulle plötsligt ha gurka på mackan vilket jag var tvungen att föreviga. Han är ju annars en vandrande kolhydrat som jag brukar säga, haha. Och numera äter vi i vardagsrummet då vi sålt bordet och stolarna i köket. 

(null)

(null)
Igår var jag och mamma på vår årliga shopping. Jag fick min present lite i förtid eftersom jag behövde ny bikini inför resan! En så mysig dag och jag hittade perfekta bikinin. Sen käkade vi grillat hos mamma och pappa. Riktigt smaskigt!

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Idag har vi hängt på stranden i Lomma med Nickan m. Familj. Vi hittade ett ställe med lä så där hade vi det göttigt. Även Evelina och Benjamin och höll oss sällskap. Sen åkte vi hem till dem och beställde hem pizza. I deras trädgård är det alltid kokhett så vi kunde fortsätta njuta av solen där!


Till top