SISTA NATTEN HOS MAMMA OCH PAPPA

Allmänt / Permalink / 0
Imorgon kommer Linus hem och jag åker hem till lägenheten igen. Längtar efter min pojk men längtar inte efter att ta tag i alla sysslor igen på måndag. Ush.
 
Har jobbat hela dagen idag och sen övningskört med pappa. Sen har jag ätit världens godaste mat! Kycklingfilé som dom hade köpt färsk alltså inte fryst, och fyfaan vad gott det blev när pappa grilla. Till det hade vi nypotatis och mangoraja sås. Tror jag hade kunnat leva på det! Det bästa är att där blev över till lunch till mig imorgon. 
 
Ikväll har jag proppat i mig marabou och popcorn samtidigt som jag kolla träningsbilder haha, vilken kombo. Ser fram emot måndag och börja äta bättre. Man känner alltid sig så stor och klumpig när man ätit så mycket. Men det är ju gott, så tror aldrig jag hade orkat leva utan lördagsmys och liknande. Men jag kanske borde börja välja nyttigare varianter av mitt mys..fast nu var jag ju sugen på choklad och då är det väl klokt att äta choklad också!
 
Imorgon är det jobb som gäller, sen övningskörning med pappsen och efter det kommer mina syskon hit så ska vi käka stek, sås och potatis. Till efterrätt blir det äppelpaj. Oj vad gott det ska bli! Men nu måste jag försöka sova så jag orkar jobba ordentlig imorgon, det ska bli så otroligt skönt när jobbhelgen är över och jag kan börja se fram emot en ledig helg istället.
Till top