Lugn måndag

Allmänt / Permalink / 0
Har inte gjort så mycket idag, varit nere på stan en sväng. Planen var egentligen att träffa Veronica och Tilde, men vi tar det på onsdag istället. Linus var hemma vid fyra, skönt med lite sällskap i tid för en gångs skull. Leo har fått bada i vasken ikväll, det blev en hit! Han har varit jobbig inatt igen så jag hoppas det beror på att även den andra tanden håller på att bryta sig upp. Så inatt har jag matat honom med två timmar mellanrum, gett honom alvedon, plus bytat blöja då han hade kissat igenom igen!! Nu får vi snart ta och prova en annan blöjsort, blir ju tokig!
 
När jag natta Leo dukade jag och Linus fram räkor och vitlöksbröd, sen åt vi chips och dipp till efterrät. Ops! Här fuskades det tydligen innan helgen till coh med...Ajja. Nya tag imorgon. Nu ska jag och Linus se lite tv sen ska jag sova.
 
 
Till top