Tisdag och onsdag

Allmänt / Permalink / 2
Igår blev det en riktig städdag. Efter att ha fullt upp i några dagar så hade hemmet sakta men säkert förfallit, haha. Så toaletterna blev skuradd och jag dammsög, och allmänt plock. När Leo sovit middag var det veckohandling som gällde. Vid halv sex kom Amanda hit och jag bjöd på chili con carne, vilket blev väldigt poppis hos Leo! 

Linus kom hem och nattade Leo så då började Amanda fixa mina naglar. Jag är supernöjd och det känns kul med lite piff såhär i all tråkig vardag. 

Idag började dagen med sämst humör. Jag och Leo tog oss iallafall ut för att busa i Stadsparken. Slutade dock också tråkigt med att Leo trampade i bajs...Jävla idioter som inte kan plocka upp, hur jobbigt är det liksom??

Ajja, vi gick hem och Leo fick i sig lite lunch innan han somnade som en stock och jag med. 2 timmar sov vi, det är typ standard nu. Men det är riktigt tufft att hålla honom vaken till halv tolv nu när han vaknar redan fem på morgonen. Han håller alltid på att somna påväg till lekplatsen. 

I eftermiddags gjorde vi inte så mycket. Gick och köpte sköljmedel och sen lagade vi middag. Idag blev det hemmagjord pizza, det gick även det hem hos Leo. Tycker dock det är svårt att veta hur mycket han egentligen får i sig. Men man får nog lite på att han klarar av att kontrollera det själv nu!

Efter vi ätit tog vi en dusch/bad tillsammans. När jag sen nattat Leo var det det vanliga kvällsplocket som gällde. Plus massa tvätt att vika. Sen slog jag mig ner i soffan och kolla Bonde söker fru och nu Big Brother! Ska bli skönt att nanna sen.
Just det. Igår bara däckade Leo när jag bytte blöja. Som sagt, han är riktigt trött nu när han vaknar så tidigt. 

Mumma med chili con carne.
Mina fina naglar, tack Amanda!

Inte jättegott med smoothie, men det var kul att kladda!
#1 - - Sara - Träning & Hälsa:

Galet snygga naglar!

#2 - - Amanda:

Så lite så! <3
Kul att du blev nöjd!! :D

Till top